Побрзо учам во редовното, отколку во специјалното училиште

Побрзо учам во редовното, отколку во специјалното училиште

Скоро 2.000 ученици со полесна интелектуална попреченост посетуваат настава во редовните основни училишта, наместо досегашната пракса кога тие одеа во специјални училишта. Првичните резултати од новата програма на УНИЦЕФ за инклузивно образование се охрабрувачки: учениците имаат подобри резултати, побрзо се описменуваат и поуспешно се социјализираат.

Сепак проблем е дефицитарниот стручен кадар во основните и средните училишта. Недостасуваат дефектолози и логопеди, особено на албански и турски јазик. Има и географска нерамнотежа. Најмногу сручни лица се ангажирани во Скопје. 

Видеото го изработи Институтот за комуникациски студии  во соработка со Канцеларијата на УНИЦЕФ во Скопје и со Хелсиншкиот комитет за човекови права 
#СамоПрашај

Побрзо учам во редовното, отколку во специјалното училиште
Watch the video

Побрзо учам во редовното, отколку во специјалното училиште

kopce1

Скоро 2.000 ученици со полесна интелектуална попреченост посетуваат настава во редовните основни училишта, наместо досегашната пракса кога тие одеа во специјални училишта. Првичните резултати од новата програма на УНИЦЕФ за инклузивно образование се охрабрувачки: учениците имаат подобри резултати, побрзо се описменуваат и поуспешно се социјализираат.

Сепак проблем е дефицитарниот стручен кадар во основните и средните училишта. Недостасуваат дефектолози и логопеди, особено на албански и турски јазик. Има и географска нерамнотежа. Најмногу сручни лица се ангажирани во Скопје. 

Видеото го изработи Институтот за комуникациски студии  во соработка со Канцеларијата на УНИЦЕФ во Скопје и со Хелсиншкиот комитет за човекови права 
#СамоПрашај